CURSA D'ORIENTACIÓ DEL CASTELL - GELIDA | 06/05/2018 | GELIDA

GELIDA

CURSA D'ORIENTACIÓ DEL CASTELL - GELIDA

Hi tornem!! L’any passat moltes persones van gaudir de l’entorn de Gelida fent Orientació i, per aclamació popular, aquest any el Club d’Orientació Catalunya (COC) torna a organitzar el poper 6 de maig del 2018 la 2a cursa d’Orientació Popular a Gelida, Alt Penedès. I pels que no vau venir perquè us pensàveu que només es podia córrer i no estàveu preparats, us informem que el CIRCUIT ES POT FER CAMINANT.

CURSA D'ORIENTACIÓ DEL CASTELL - GELIDA

Si no coneixes l’Esport de la Orientació te’n fem cinc cèntims:

• L’orientació la poden practicar tots els membres de la família: petits, grans i encara més grans.
  • Tenim circuits i mapes per a tots els nivells.
  • La cursa d’orientació es pot prendre com a un passeig enmig de la natura o com un esport competitiu.
  • L’orientació és un esport complert on es posa en joc la concentració, l’habilitat mental en saber interpretar el mapa reconeixent el lloc on estem i on volem anar i la capacitat física. Per això se’l coneix com l’esport del “Pensar i Córrer”.
  • Es recomana fer l’ús de la brúixola per poder navegar enmig del terreny i saber escollir adequadament la ruta més idònia.
  • T’ajuda a conèixer nous llocs del nostre esplèndid país. Si veniu a Gelida, podeu aprofitar per visitar el nostre poble i el seu fantàstic entorn i quedar-vos en els establiments de restauració que hi ha.

Es donaran les explicacions necessàries a tota persona que ho necessiti per iniciar-se en aquest esport abans de que comenci la cursa.

Podeu trobar més informació sobre la orientació a la web de la Federació de Curses d’Orientació de Catalunya (FCOC):  http://www.web.orientacio.cat/

També us podem informar si envieu un correu a gelida@clubcoc.cat

Pels que soleu fer les curses tipus Rogaine Familiar de 3 hores de la Lliga de Curses d’Orientació Gran Penedès us agradarà molt provar la tipologia de curses en format lineal, per això la Cursa de El Puig en terres del Penedès, és una de les curses convidades de la Lliga.

06/05/2018 GELIDA

CALENDARI D'ACTIVITATS.

Imprimir Calendari

06/05/2018 | Cursa d'Orientació del Castell