CURSA D'ORIENTACIÓ DEL CASTELL - GELIDA | 06/05/2018 | GELIDA

GELIDA

CURSA D'ORIENTACIÓ DEL CASTELL - GELIDA

Hi tornem!! L’any passat moltes persones van gaudir de l’entorn de Gelida fent Orientació i, per aclamació popular, aquest any el Club d’Orientació Catalunya (COC) torna a organitzar el poper 6 de maig del 2018 la 2a cursa d’Orientació Popular a Gelida, Alt Penedès. I pels que no vau venir perquè us pensàveu que només es podia córrer i no estàveu preparats, us informem que el CIRCUIT ES POT FER CAMINANT.

CURSA D'ORIENTACIÓ DEL CASTELL - GELIDA

Si no coneixes l’Esport de la Orientació te’n fem cinc cèntims:

• L’orientació la poden practicar tots els membres de la família: petits, grans i encara més grans.
  • Tenim circuits i mapes per a tots els nivells.
  • La cursa d’orientació es pot prendre com a un passeig enmig de la natura o com un esport competitiu.
  • L’orientació és un esport complert on es posa en joc la concentració, l’habilitat mental en saber interpretar el mapa reconeixent el lloc on estem i on volem anar i la capacitat física. Per això se’l coneix com l’esport del “Pensar i Córrer”.
  • Es recomana fer l’ús de la brúixola per poder navegar enmig del terreny i saber escollir adequadament la ruta més idònia.
  • T’ajuda a conèixer nous llocs del nostre esplèndid país. Si veniu a Gelida, podeu aprofitar per visitar el nostre poble i el seu fantàstic entorn i quedar-vos en els establiments de restauració que hi ha.

Es donaran les explicacions necessàries a tota persona que ho necessiti per iniciar-se en aquest esport abans de que comenci la cursa.

Aquest any la Cursa del Castell puntua per la 5a LLiga de Curses d'Orientació del Penedès. Aixi que penedesencs: a tope amb aquesta cursa lineal!

Podeu trobar més informació sobre la orientació a la web de la Federació de Curses d’Orientació de Catalunya (FCOC):  http://www.web.orientacio.cat/

També us podem informar si envieu un correu a gelida@clubcoc.cat

06/05/2018 GELIDA

CALENDARI D'ACTIVITATS.